Skip to main content

OPĆI UGOVORNI UVJETI

1. OPĆE INFORMACIJE

Ovi Opći uvjeti ugovora (u daljnjem tekstu “OUP”) primjenjuju se na sve tečajeve koje nudi Società Italiana Pizzaioli (u daljnjem tekstu SIP). OUP se može nadopuniti ili izmijeniti posebnim naknadnim odredbama, koje imaju prednost pred prethodnima. Studenti su dužni pročitati ove OUP, koji se smatraju u potpunosti prihvaćenima potpisivanjem prijave za upis na odabrani tečaj.

2. DEFINICIJE

U kontekstu ovih Općih uvjeta poslovanja, sljedeći pojmovi napisani velikim slovom imaju značenja dodijeljena u nastavku:

-Student: osoba koja potpisuje prijavu za upis na studij, a identificirana je osobnim podacima unesenim u odgovarajući obrazac;

-SIP: Scuola Italiana Pizzaioli Srl, sa sjedištem u ulici via Zilioli br. 1, 43011-Busseto (PR), koja nudi tečaj koji je student unaprijed odabrao;

– Podaci za naplatu: osoba (pf/pg) koja vrši plaćanje i kojoj će biti izdan odgovarajući račun nakon što SIP naplati cijenu Tečaja;

-Odabrani tečaj(evi): aktivnost obuke kako je posebno organizirana i planirana od strane SIP-a, a koju je student naveo u prijavnici;

-POF: Plan ponude obuke

3. PREDMET UGOVORA

Nakon što SIP prihvati prijavu za upis na odabrani tečaj, student će moći sudjelovati nakon što je plaćena naknada utvrđena za svaki pojedini tečaj. Registracija za odabrani tečaj vrijedi za utvrđenu sesiju zakazanu prema kalendaru tečajeva koji je dostavio SIP.

4. OBVEZE SIP-a

4.1. SIP se obvezuje organizirati i provoditi, u skladu s prijavom za registraciju, potrebne osnovne i specijalizirane tečajeve obuke, koristeći specijalizirane profesionalne učitelje, nazvane PFC Master Instruktori, te osigurati sirovine i alate potrebne za nastavu, u skladu sa standardima utvrđenim u HACCP protokolu.

4.2. SIP također studentu pruža nastavne materijale vezane uz tečaj, isporučujući sve što je potrebno za pravilan završetak tečaja, kao što su priručnik za tečaj, POF (Plan ponude obuke), materijali i/ili druga podrška izrađena u elektroničkom i/ili papirnatom obliku.

5. OBVEZE STUDENTA

5.1. Potpisivanjem prijavnog obrasca, student pristaje dostaviti SIP-u sve podatke i informacije potrebne za pravilno upravljanje traženim Tečajevima, posebno prijavljujući sve alergije na hranu i/ili intolerancije, kao i sve invaliditete i/ili bolesti koje mogu biti relevantne za upravljanje Tečajem.

5.2. Polaznik se obvezuje platiti punu cijenu za odabrani tečaj najkasnije do prvog dana tečaja.

5.3. Učenik se također obvezuje ponašati se na način primjeren mjestu gdje se održava nastava, kako ne bi ometao njihovo pravilno ponašanje. Mora se strogo pridržavati SIP-ovih pravila ponašanja i sigurnosti, izbjegavajući bilo kakvo ponašanje ili stav koji bi mogao poremetiti nesmetan tijek nastave ili ugroziti vlastitu sigurnost ili sigurnost drugih. Polaznik se obvezuje koristiti samo materijale i opremu koju osigurava SIP, koristeći ih s najvećom pažnjom i marljivošću, te se na kraju pridržavati uputa glavnog instruktora i ni na koji način ne obavljati aktivnosti koje su strogo rezervirane za njega.

6. UPIS I REGISTRACIJA TEČAJA

6.1. Tečajevima će moći pristupiti samo osobe starije od 16 godina.

6.2. Student podnosi zahtjev za upis na tečaj ispunjavanjem obrasca zahtjeva za upis, u cijelosti ispunjenog i potpisanog, te plaćanjem kotizacije za sudjelovanje kako je navedeno u točki 9. ovih Općih uvjeta. Nakon što student odabere studij i prijavi se za upis, više ne može mijenjati svoj izbor, bez obzira na odredbe čl. 10.

6.3. SIP zadržava pravo procijeniti prijavu za upis na tečajeve, te će se registracija smatrati dovršenom tek nakon što SIP prihvati prijavu studenta.

7. MJESTA, DATUMI I TIJEK SATA

7.1. SIP će pripremiti kalendar s datumima, vremenima i mjestima održavanja pojedinih tečajeva, ulažući sve napore da ih ne mijenja te zadržava pravo odgode nastave radi bolje organizacije, modificirajući program uz održavanje njegovog kontinuiteta i kvalitete te o tome obavještavajući studenta.

7.2. Nastava će se održavati u grupama i u uredima SIP-a, na datume navedene u kalendaru SIP-a.

8. MINIMALNI BROJ SUDIONIKA

Imajte na umu da će SIP održati Tečajeve ako se postigne dovoljan broj sudionika za njihovu aktivaciju. Ako se ne postigne minimalni broj sudionika, koji SIP odredi prema vlastitom nahođenju, SIP zadržava pravo otkazati Tečaj, vratiti puni iznos koji je Polaznik odmah uplatio ili, alternativno, promijeniti termin Tečaja u kasniji datum, uz odgovarajuću obavijest Polazniku.

9. UVJETI I NAČINI PLAĆANJA

9.1. Cijena tečaja, naznačena u prijavnici, mora se platiti najkasnije prvog dana tečaja, jednokratno, isključivo bankovnim prijenosom (unutar maksimalnih zakonom propisanih iznosa), s potvrdom/računom koji se izdaje nakon primitka uplate.

9.2. Kašnjenja ili odgode plaćanja naknade nisu dopuštene, pod kaznom isključenja s nastave, iako student ostaje odgovoran za iznos.

10. VIŠA SILA

10.1. SIP neće biti odgovoran za bilo kakva kašnjenja i/ili otkazivanja pojedinačnih lekcija i/ili tečajeva zbog više sile, koja se ne može pripisati SIP-u i/ili glavnom instruktoru. Na primjer, i ne ograničavajući se na, viša sila uključuje događaje kao što su neispravnost alata/opreme potrebne za nastavu (kao što su pećnice, električni sustavi itd.), iznenadni prekid opskrbe električnom energijom/pitkom vodom od strane dobavljača, neisporuka sirovina od strane dobavljača trećih strana bez pravovremene obavijesti SIP-u, pandemije, prirodne katastrofe i štrajkovi. U takvim slučajevima ne odobravaju se povrati novca, popusti ili sniženja cijena, bez obzira na mogućnost Učenika da sudjeluje u premještenim satovima ili, gdje je to moguće, da Učenik sudjeluje u satu ili Tečaju online.

10.2. Ako redovito upisani student ne može pohađati nastavu, čak ni nakon moguće promjene rasporeda od strane SIP-a s promjenom kalendara, satovi se ne mogu nadoknaditi, a SIP neće odobriti nikakav povrat novca, popust ili smanjenje cijene.

11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

11.1. Učenik, osim u slučajevima namjernog nedoličnog ponašanja ili grube nepažnje, izričito oslobađa SIP od bilo kakve odgovornosti, uključujući i prema trećim stranama, za izravnu ili neizravnu štetu koja proizlazi iz korištenja informacija stečenih tijekom nastave.

11.2. Polaznik oslobađa SIP od bilo kakve odgovornosti povezane s ponašanjem Glavnog instruktora tijekom Tečajeva, koje je neprikladno ili nije u skladu sa smjernicama SIP-a, uključujući i one u pogledu načina korištenja pruženih sirovina.

11.3. Student priznaje rizike povezane s korištenjem opreme u učionicama u kojima se održavaju tečajevi te nadalje oslobađa SIP od bilo kakve odgovornosti za bilo kakvu štetu prouzročenu njemu ili trećim stranama kao rezultat nepravilne upotrebe dostupne opreme i materijala (npr. pećnice i izvori topline, lopate, noževi itd.), kao i za bilo kakve ozljede nastale kršenjem pravila ponašanja opisanih u ovim Općim uvjetima poslovanja.

11.4. Nadalje, SIP neće biti odgovoran za bilo kakvu štetu, gubitke ili troškove koje Učenik pretrpi kao rezultat kašnjenja i/ili otkazivanja nastave i/ili tečajeva zbog više sile kako je navedeno u čl. 10.

12. OBRADA OSOBNIH PODATAKA

Osobne podatke Studenta obrađuje SIP, kao Voditelj obrade podataka, u skladu s relevantnim zakonodavstvom Europskom uredbom 2016/679 (GDPR) i Zakonskom uredbom o privatnosti 196/2003 izmijenjenom Zakonskom uredbom 101/2018, kako je detaljnije navedeno u informacijama dostavljenim u skladu s člancima 12., 13. i 14.

GDPR.

13. MJERODAVNO PRAVO I ISKLJUČIVA NADLEŽNOST

Ovi Opći uvjeti poslovanja podliježu talijanskom pravu i moraju se tumačiti u skladu s njim. Svi sporovi koji nastanu između Polaznika i SIP-a u vezi s Tečajevima i ovim Općim uvjetima poslovanja podliježu isključivoj nadležnosti Suda u Parmi.

preloader